Centralne Zarządzanie Danymi – MDM

Czy Twój obecny system pozwala założyć 1000 nowych towarów w 60 sekund?
Czy masz wygodny import towarów i cen z plików XLSX?
Czy możesz wyszukiwać towary w łatwy i szybki sposób wg dowolnych parametrów?
Czy masz eksport wszystkich danych do plików XLSX?
Czy możesz zarządzać towarami w jednym miejscu dla sklepu stacjonarnego i internetowego?

Jeśli odpowiadasz „nie”, to koniecznie zapoznaj się z naszym rozwiązaniem MDM.

A jeśli „po prostu” potrzebujesz dobrego systemu do centralnego zarządzania bazą towarową,
to tym bardziej przeczytaj o naszym rozwiązaniu MDM.

Master Data Management (MDM) firmy ATOM to rozwiązanie dla firm handlowych, które chciałyby z jednego „miejsca” w wygodny i szybki sposób zarządzać bazą towarową sklepów/magazynów pracujących w różnych systemach sprzedaży/magazynowych.

MDM składa się z dwóch części:

  • pierwsza to aplikacja AtomMDM, która pozwala w łatwy i sprawny sposób zarządzać dużymi ilościami danych
  • druga część to interfejsy do innych systemów, dzięki którym dane szybko trafiają do systemów w sklepach i magazynach
Zasada działania rozwiązania MDM

Decydując się na nasze rozwiązanie potrzebujesz jedynie aplikacji AtomMDM zainstalowanej na Twoim komputerze (i komputerach innych użytkowników). Nie musisz martwić się o serwer i jego obsługę – to my zapewniamy dostęp do indywidualnych baz danych na dedykowanych serwerach w chmurze. Wychodzimy z założenia: my zajmiemy się systemem a nasi Klienci swoim biznesem handlowym.

Dowiedz się więcej o aplikacji AtomMDM

Lista towarów w aplikacji AtomMDM

Jeśli masz sieć sklepów z jednym systemem, to dzięki MDM możesz:

  • zwiększyć efektywność pracowników przy zakładaniu nowych towarów i zarządzaniu cenami sprzedaży
  • usprawnić współpracę z dostawcami
  • szybko kontrolować jakość danych

A co jeśli w Twojej sieci handlowej sklepy działają w różnych systemach?

Powody występowania różnych systemów w sieciach handlowych i skutki takich sytuacji

Powody takiej sytuacji mogą być różne:

  • uruchomienie sklepu internetowego „obok” sklepu stacjonarnego
  • połączenie dwóch sieci handlowych i duże koszty ujednolicenia systemów
  • punkty handlowe o różnym charakterze i przez to wymagającymi różnych systemów
  • sieci handlowe w różnych krajach i przez to wymagającymi różnych systemów

W takiej sytuacji posiadanie jednolitej bazy towarowej jest trudne do osiągnięcia z powodu:

  • różnic pomiędzy systemami, np.: w sposobie nadawania towarom unikalnych identyfikatorów
  • błędów ludzkich przy zakładaniu towarów w różnych systemach

Skutki są następujące:

  • zwielokrotnienie nakładu pracy przy obsłudze bazy towarowej w wielu systemach
  • problemy z analizą zbiorczych danych (np.: o sprzedaży) z powodu niespójnych baz towarowych
  • problemy z wdrożeniem narzędzi analitycznych i raportowych (np.: typu BI) z powodu niespójnych baz towarowych
  • problemy z zamówieniami centralnymi z powodu niespójnych baz towarowych

Problemów tych można uniknąć wdrażając rozwiązanie MDM firmy ATOM do centralnego zarządzania danymi handlowymi (bazą towarową, cenami sprzedaży, listą kontrahentów, …).

Jeśli sklepy mają różne systemy to dzięki MDM osiągniesz:

  • jednolitą bazę towarową
  • zmniejszenie nakładu czasu na zarządzanie danymi handlowymi
  • uproszczenie procesów obsługi bazy towarowej
Efekt wdrożenia MDM

MDM – dlaczego warto wybrać nasze rozwiązanie:

  • wygoda użytkowania i szybkość zarządzania danymi
  • szybko działająca lista towarów (testowana na bazie ponad 100 tyś towarów)
  • łatwe wyszukiwanie danych
  • mechanizm „importu z XLSX” do hurtowego wprowadzania danych
  • eksport dowolnych danych do plików XLSX
  • automatyczny upgrade oprogramowania
  • szybkie i niezawodne interfejsy wysyłające dane do systemów w sklepach
  • wszechstronność interfejsów (WebService, SQL, csv, txt, xml, xlsx, ftp, sftp, ftps, ssh)
Sprawdź naszą ofertę i dowiedz się więcej o warunkach współpracy

Współpraca przy wdrożeniu MDM

Dlaczego firma ATOM:

  • posiadamy wiedzę ekspercką o systemach informatycznych dla handlu – dzięki temu nasze wdrożenia spełniają oczekiwania klientów
  • dostosowujemy system do potrzeb klienta – aby jak najlepiej obsłużyć specyfikę i potrzeby klienta
  • projektujemy własne interfejsy lub dostosowujemy się do interfejsów już działających w innych systemach
  • szybko realizujemy wdrożenia i inne projekty – to co inni wykonują przez kilka tygodni my realizujemy w kilka dni
  • utrzymujemy system w stanie „wysokiej sprawności” – ponieważ nic tak nie irytuje użytkowników jak przerwy w dostępie do systemu lub jego powolne działanie, więc na bieżąco monitorujemy serwery, bazy danych i interfejsy – aby usuwać wąskie gardła w wydajności i eliminować problemy zanim one wystąpią